Ja veicat rezervāciju, izmantojot Flysiesta.lv, rezervācijas apstiprinājumu un rēķinu jūs saņemsiet pa e-pastu. Parasti process aizņem aptuveni 5–10 minūtes, bet dažos gadījumos mazliet ilgāk. Ja neesat saņēmis savu rezervācijas apstiprinājumu, pārbaudiet savu mēstuļu mapi. Ja neesat saņēmis e-pastu, tas var nozīmēt, ka rezervācijā ir pieļauta kļūda. Šādā gadījumā, lūdzu, sazinieties a mūsu klientu apkalpošanas centru.
Rezervācijas apstiprinājums un rēķins
Saistīti jautājumi
Ko nozīmē “kombinēti atsevišķi braucieni”? Kādi ir noteikumi attiecībā uz elastīgo biļeti? Rezervācija neizdevās, kā rīkoties tālāk?-
Rādīt vairāk
Kādas sēdvietas varu izvēlēties, veicot biļešu pasūtīšanu? Tiešsaistes rezervācija – soli pa solim Vai, rezervējot biļeti, man ir jāievada pases numurs? Vai pēc rezervācijas joprojām ir iespējams izmantot atlaides kodu/reklāmas piedāvājumu? Kā jāraksta vārdi un uzvārdi, rezervējot biļeti? Kupona kods Kā varu norēķināties ar Flysiesta? Kāda ir rezervācijas maksa? Kas ir “codeshare” lidojums? Vai es varu rezervēt sēdvietu savam mazulim? Vai mans maksājums ir drošs? Vai varu izvēlēties sēdvietas un pasūtīt papildu bagāžu “codeshare” lidojumam? Atlaide, pērkot biļeti bērnam Kā rezervēt vietu? Biļetes rezervācija vienatnē ceļojošam bērnam
Pašreizējā ceļojuma informācija
- AirBaltic veselības aizsardzības noteikumi maijs 25, 2020 Pēdējais ieraksts maijs 27, 2020
- Aviokompāniju elastīgā rezervēšanas sistēma koronavīrusa dēļ marts 30, 2020 Pēdējais ieraksts maijs 20, 2020