Dažos gadījumos reģistrācija var būt neveiksmīga. Tas var būt tīmekļvietnes darbības traucējumu dēļ vai tādēļ, ka lidojums vairs nav pieejams. Ja ekrānā neredzat savas rezervācijas apstiprinājumu, pārbaudiet:

  • savu surogātpasta filtru, ja neesat saņēmis apstiprinājuma e-pasta vēstuli;
  • vai jūsu maksājums bija veiksmīgs;
  • ja jūsu maksājums bija veiksmīgs, jūs saņemsit no mums e-pasta vēstuli no mums, un mēs darīsim visu iespējamo, lai apstiprinātu jūsu rezervāciju;
  • ja jūsu maksājums nebija veiksmīgs un jūs neesat saņēmis rezervācijas apstiprinājumu, jums būs jāveic jauna rezervēšana. Ja jums ir kādas šaubas, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas centru..
Vai tas jums palīdzēja?

Saistīti jautājumi

Kādas sēdvietas varu izvēlēties, veicot biļešu p … Kādi ir noteikumi attiecībā uz elastīgo biļeti? Tiešsaistes rezervācija – soli pa solim

Pašreizējā ceļojuma informācija

Vairāk informācijas par Jūsu pašreizējo ceļojumu

Informācija par šajā vietnē izmantotajām sīkdatnēm

Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes, kas palīdz uzlabot mūsu piedāvātos pakalpojumus.

Rādīt vairāk
Visas sīkdatnes Nepieciešamās sīkdatnes