Kad rezervējat savu aviobiļeti, mēs jums piedāvājam papildu iespēju izvēlēties “elastīgu biļeti”. Izvēloties šo pakalpojumu, jūs varat jebkāda iemesla dēļ vienreiz manīt lidojuma datumu līdz 48 stundām pirms pirmā rezervācijā iekļautā reisa izlidošanas. Tādā veidā jūs varat izvairīties no lielas maksas, ko aviolīnija pieprasa par izmaiņām.

Kad jūs varat mainīt savu aviobiļeti?

CJūsu biļetes maiņa ir atļauta līdz 48 stundas pirms pirmā rezervācijā iekļautā reisa izlidošanas.

Kādu iemeslu dēļ jūs varat mainīt savu aviobiļeti?*

Jūs varat mainīt lidojuma datumu jebkura iemesla dēļ, sākot ar izvairīšanos no nepatīkamas laika prognozes brīvdienu galamērķī līdz uzturēšanās pagarināšanai par pāris dienām.

Kā izmantot elastīgo biļeti?

  • Pasažieriem ir jāsazinās ar Klientu apkalpošanas dienestu, tīmekļa sadaļā My Trips izvēloties opciju Pieprasījumi > Mainīt manu rezervāciju, un norādot rezervācijas atsauci, nomaināmā pasažiera(-u) vārdu, uzvārdu un vēlamās izmaiņas.
  • Izmaiņas stāsies spēkā, kad mēs būsim saņēmuši apstiprinājumu.

Visi elastīgās biļetes noteikumi īsumā

  • – Šis pakalpojums ir jārezervē un jāapmaksā rezervēšanas procesa laikā tīmekļvietnē. Šo pakalpojumu nevar nopirkt pēc tam.
  • – Elastīgā biļete atļauj veikt 1 izmaiņu uz rezervāciju.
  • – Izmaiņas jāveic pa tālruni galvenajam rezervētājam Klientu apkalpošanas dienesta darba laikā un vismaz 48 stundas pirms pirmā rezervācijā iekļautā reisa izlidošanas.
  • – Lidojumu nevar atlikt uz vairāk nekā vienu gadu pēc pirkuma datuma.
  • Šis pakalpojums piedāvā iespēju manīt datumu lidojumam ar to pašu aviolīniju un balstoties uz to pašu gaisa pārvadājuma tarifu. Maksa par izmaiņām uz zemāku gaisa pārvadājuma tarifu netiks atmaksāta. Ja cena ir augstāka, starpība jāmaksā pasažierim.
  • – Izmaiņas nav atļautas daļēji izmantotām biļetēm (piemēram, ja lidojums turp ir izmantots, lidojumu atpakaļ nevar mainīt).
  • – Nav izmantojams maršruta (sākuma, galamērķa un/vai starpnolaišanās) un/vai pasažiera vārda, uzvārda maiņai.
  • – Lidojuma datumu var mainīt vienai vai vairākām tajā pašā rezervācijā iekļautām personām.
  • – Ja rezervācijas izmaiņu rezultātā kāds pasažieris zaudē tiesības uz īpašiem gaisa pārvadājuma tarifiem (piemēram, bērniem vai zīdaiņiem), starpība ir jāmaksā klientam.
  • – Mūsu aģentūra nav atbildīga par papildu pakalpojumiem, kas nopirkti tieši no aviolīnijas.
  • – Šī pakalpojuma cena nav atmaksājam nekādos apstākļos.
  • – Šis pakalpojums ir personisks un nav nododams citai personai.
  • – Šis ir personisks un nenododams pakalpojums un attiecas tikai uz rezervāciju, kurai tas bija nopirkts.
  • – Atmaksāšana nav iespējama, ja jūs izmantojat Elastīgas biļetes pakalpojumu.
  • – Elastīgas biļetes un Aizsardzības pret atcelšanu vai Aizsardzības pret atcelšanu plus kopīga pirkuma gadījumā tiks atcelta arī nopirktā aizsardzība pret aizsardzību.


Datuma maiņas rezultātā veicamās korekcijas ceļojuma dokumentos, piemēram, vīzās, ir jūsu paša atbildība.

Vai tas jums palīdzēja?

Saistīti jautājumi

Kā rezervēt vietu? Biļetes rezervācija vienatnē ceļojošam bērnam Vai varu izvēlēties sēdvietas un pasūtīt papildu …

Pašreizējā ceļojuma informācija

Vairāk informācijas par Jūsu pašreizējo ceļojumu

Informācija par šajā vietnē izmantotajām sīkdatnēm

Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes, kas palīdz uzlabot mūsu piedāvātos pakalpojumus.

Rādīt vairāk
Visas sīkdatnes Nepieciešamās sīkdatnes