Kad aviolīnija atļauj atmaksāšanu atcelšanas gadījumā, mēs sākam to apstrādāt. Jūs varat pārbaudīt atmaksāšanas statusu My Trips. Summa, uz ko esat tiesīgs, tiks atmaksāta jums ar to pašu maksājuma metodi, ko izmantojāt rezervēšanai.

Dažreiz atmaksāšana ir manuāli jāpieprasa aviolīnijai. Process var aizņemt kādu laiku (līdz vairākiem mēnešiem). Kad mēs saņemsim apstiprinājumu par atdoto depozītu, mēs atmaksāsim šo summu ar to pašu maksājuma metodi, ko izmantojāt rezervēšanai.

Pašreizējo apstākļu dēļ šis process varētu būt ilgāks nekā parasti.

.

Vai tas jums palīdzēja?

Saistīti jautājumi

Jūsu lidojums ir pārcelts vai atcelts Esmu veicis nepareizu rezervāciju Aviosabiedrības veiktas izmaiņas lidojumu grafikā

Pašreizējā ceļojuma informācija

Vairāk informācijas par Jūsu pašreizējo ceļojumu

Informācija par šajā vietnē izmantotajām sīkdatnēm

Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes, kas palīdz uzlabot mūsu piedāvātos pakalpojumus.

Rādīt vairāk
Visas sīkdatnes Nepieciešamās sīkdatnes