Vai nesaņēmāt savu biļeti? Lūdzam ierakstīt savu e-pasta adresi, ar kuru veicāt lidojuma rezervāciju mūsu interneta vietnē. Parasti jums būtu jāsaņem biļetes savā e-pastā pēc iespējas ātrāk. Ja jūsu lidojums ir tuvāko 48 stundu laikā, lūdzam sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas centru.

Cik ātri saņemšu savas biļetes?

Mēs centīsimies pēc iespējas ātrāk nosūtīt biļetes uz jūsu e-pastu.

Vai tas jums palīdzēja?

Saistīti jautājumi

Uz manas aviobiļetes norādītais datums nav parei … Uz manas e-biļetes nav svītru koda Kas jums jādara ar e-biļeti?

Ceļojuma pašreizējā informācija

Vairāk informācijas par Jūsu pašreizējo ceļojumu

Informācija par šajā vietnē izmantotajām sīkdatnēm

Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes, kas palīdz uzlabot mūsu piedāvātos pakalpojumus.

Rādīt vairāk
Visas sīkdatnes Nepieciešamās sīkdatnes